Kuva: Juha Määttä

keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Teemaloma

Kerran elämäni aikana olin käynyt Linnanmäellä. Olin silloin aika pieni, kisareissulla, ja pelkäsin jo tuolloin korkeita paikkoja. Kaikki muut menivät vuoristorataan, minä valitsin viereisen karusellin. Sitä oli pakko ihastella myös tällä elämäni toisella Linnamäkireissulla.


Tyydyin katselemaan, istumaan Ukko-Armaan kanssa varjossa ja seuraamaan keskimmäistä ja kuopusta, jotka juosten kiisivät laitteesta toiseen. Minulle riittivät Kampin kauppakeskuksen liukuportaat, joissa oli aivan riittävästi vauhtia ja korkeutta =).

Lomamatkalla oli tärkeänä teemana skeittaaminen.

Näin Mikropoliksessa Helsingissä...



...ja Launeella Lahdessa.



Lahdessa nukuimme kummitytön luona sinisessä talossa, jossa asuu musta Laku-koira.

1 kommentti:

  1. Huomenta! Kauniissa talossa olette saaneet yöpyä :o)
    Sinulla siis sama vitsaus kuin minulla;
    Lintsillä riittää silmänilo ja sekin tuottaa
    toisinaan kylmänhien pintaan! Ihana teema
    teillä oli lomallanne!!!

    VastaaPoista