Kuva: Juha Määttä

maanantai 14. helmikuuta 2011

The Päivä

En ole oikeastaan koskaan viettänyt ystävänpäivää ystävänpäivänä, vaan olen ominut sen päivän itselleni. Olen ajatellut niin päin, että kaikki muut päivät ovat ystävien päiviä, mutta 14.2., syntymäpäiväni, on minun ikioma päiväni.

Kun olin pieni, ei ystävänpäivä ollut vielä, siinä muodossa kuin se nyt on, rantautunut Suomeen. Jostain kaukaa kuului joitain kaikuja Valentine´s day:stä. Niin. Ja puhuttiinhan siitä Aku Ankassa =), mutta muutoin noita vaaleanpunaisia sydämiä ei vielä ollut kauppojen hyllyillä.

Sittemmin olen kuitenkin joutunut tuon päivän jakamaan. Neljätoista vuotta sitten, illalla Urheiluruudun aikaan sain elämäni parhaan syntymäpäivälahjan, kun keskimmäinen poikamme syntyi.

Menneenä viikonloppuna olemme jo yhteisiä juhlia viettäneet. Perhe yllätti minut iloisesti paketilla, joka oli kääritty lempi väreihini...



...ja sen sisältä paljastui...


... Iloinen Takki!

Iloista päivää!

5 kommenttia:

  1. Mukavaa syntymäpäivää ja mekko on ihana:)

    VastaaPoista
  2. ONNEA MINNA! <3 Ihana lahja! Minä jo jännäsin että tämä oli sen ystäviltä tulleen Marimekko paketin sisältö... ;)

    VastaaPoista
  3. IhaNAISTA ystävänpäivää ja syntymäpäivää! On aivan ihanaa lukea blogiasi, varsinkin tällaisena päivänä, kun flunssa sai minusta viikonloppuna yliotteen ja kuumeessa ääni pihisten täällä kotona. Kauhea tauti, mutta iloa tuovat tällaiset ihmiset, jotka osaavat kirjoittaa ja kuvata elämää sen kaikkine ihmellisyyksineen! :)

    VastaaPoista
  4. PALJON ONNEA VAAN!!! PALJON ONNEA VAAN!!!
    PS. Aivan huippu lahjan olet saanut...
    toivottavasti bongaan sen "livenä".
    Kirpeää päivänjatkoa kaikille...

    VastaaPoista